Մեկնարկել է Ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակը

Մեկնարկել է Ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակը

01.03.2017

Հայաստանի Հանրապետությունում անց է կացվում Ֆրանկոֆոնիայի երկամսայկ, որի շրջանակներում Լոռու մազպետի կողմից գրություններ են ուղարկվել մարզի համայնքների ղեկավարներին՝ համապատասախան կառույցների ներգարվմամբ երկամսյակի շրջանակներում միջոցառումներ անցկացնելու առաջարկությամբ: Առաջին արձագանքողներից էր Վանաձորի պետական համալսարանը:

Վանաձորի պետական համալսարանում օրերս անցկացվեց դպրոցականների ասմունքի մրցույթ՝ ֆրանսերեն լեզվով: Մրցույթն անցկացվեց Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվան նվիրված միջոցառումների շրջանակներում` օտար լեզուների ամբիոնի և բուհ-դպրոց կապերի բաժնի համագործակցությամբ: Մրցույթի նպատակն էր՝ ստուգել աշակերտների ֆրանսերեն լեզվի իմացությունը՝ բառապաշար, արտասանություն, ասմունքելու կարողություն և միևնույն ժանանակ՝ խթանել հետաքրքրությունը ֆրանսիական պոեզիայի նկատմամբ: 
Մրցույթին մասնակցեցին Լոռու և Շիրակի մարզերի դպրոցների, վարժարանների 5-12-րդ դասարանների աշակերտներ,ովքեր ներկայացրեցին ֆրանսիացի գրողներ Ժան Պիեռ Շաբրոլի, Մարի Ժոզեֆ Շենիեի, Ժան դը Լաբրյուերի և այլոց ստեղծագործությունները: Նրանց ողջունեց Վանաձորի պետական համալսարանի ռեկտոր Գուրգեն Խաչատրյանը. «Ֆրանկոֆոնիայի միջոցառումները արդեն ավանդական են դարձել մեր համալսարանում: Սա այն օջախն է, որտեղ ֆրանսերենը ՝ այդ հավերժ գեղեցիկ լեզուն, սովորում են մեծագույն հաճույքով, սիրում և գնահատում ըստ արժանվույն: Սիրելի՛ աշակերտներ, ուսուցիչներ, ևս մեկ անգամ ցանկանում եմ շնորհավորել բոլորիդ. ձեզնով է նաև ապրում ֆրանսերեն լեզուն»,-ասաց նա: Մարզպետ Արթուր Նալբանդյանի և իր անունից միջոցառման կազմակերպիչներին և բոլոր մասնակիցներին ողջունեց և շնորհակալություն հայտնեց մարզպետի խորհրդական Լևոն Ասլանյանը:
Լ. Ասլանյանը խոսքն ամփոփեց ֆրանսիացի բանաստեղծուհի Աննա Գավալսայի բանաստեղծություններից մեկն ասմունքելով: 
Մրցույթի հաղթողները պարգևատրվեցին առաջին, երկրորդ և երրորդ կարգի դիպլոմներով, շնորհակալագրերով և նվերներով: Մրցանակային առաջին տեղը գրավեց Գյումրու տնտեսագիտական վարժարանի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Ինգա Համբարյանը, երկրորդ տեղը` Վանաձորի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Լիանա Դեկերմենջյանը, երրորդ տեղը` Լոռու մարզի Վարդաբլուր գյուղի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Զինա Գևորգյանը:
Պարգևատրման հանդիսավոր արարողությունից հետո ֆրանսերեն երգերի կատարումներով ներկաներին ողջունեցին համալսարանի շնորհալի սաները:


ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Եվրոպայի խորհրդի Կոնգրեսն ընդունում է զեկույց՝ Թուրքիայում համայնքապետերի կարգավիճակի վերաբերյալ
Եվրոպայի խորհրդի Կոնգրեսն ընդունում է զեկույց՝ Թուրքիայում համայնքապետերի կարգավիճակի վերաբերյալ

14:17

30 03 2017

2017թ. մարտի 29-ին Եվրոպայի խորհրդի Տեղական և ռեգիոնալ իշխանությունների կոնգրեսն ընդունեց...

Թորբյորն Յաղլանդ. Տեղական և ռեգիոնալ իշխանությունները Եվրոպայի խորհրդի կարևոր մասն են կազմում
Թորբյորն Յաղլանդ. Տեղական և ռեգիոնալ իշխանությունները Եվրոպայի խորհրդի կարևոր մասն են կազմում

14:13

30 03 2017

«Տեղական և ռեգիոնալ իշխանությունները Եվրոպայի խորհրդի աշխատանքի շատ կարևոր մասն են կազմում...

Տեղական կառավարման ամրապնդում տեղական իրավական համակարգերում` Տեղական ինքնակառավարման եվրոպական խարտիայի ուղղակի կիրառելիությամբ
Տեղական կառավարման ամրապնդում տեղական իրավական համակարգերում` Տեղական ինքնակառավարման եվրոպական խարտիայի ուղղակի կիրառելիությամբ

14:12

30 03 2017

Կոնգրեսի 32-րդ նստաշրջանի շրջանակներում տեղի ունեցած քննարկումների ընթացքում Կոնգրեսն...

Միգրացիա. Կոնգրեսը ընդունում է զեկույց՝ ընդունման և ինտեգրացիայի հարցում տեղական իշխանությունների դերի վերաբերյալ
Միգրացիա. Կոնգրեսը ընդունում է զեկույց՝ ընդունման և ինտեգրացիայի հարցում տեղական իշխանությունների դերի վերաբերյալ

14:10

30 03 2017

ՏեղակաՆ իշխանությունները Եվրոպա եկող միգրանտների և փախստականների աճող թվաքանակի խնդրի...

Եվրոպական ժողովրդավարական շաբաթի (ELDW) 10-ամյակ
Եվրոպական ժողովրդավարական շաբաթի (ELDW) 10-ամյակ

14:08

30 03 2017

32-րդ նստաշրջանի շրջանակներում Կոնգրեսն անց է կացրել տեսակետերի փոխանակում Եվրոպական...

Եվրոպայի խորհրդի Նախարարների կոմիտեի նախագահը դիմում է Կոնգրեսի անդամներին
Եվրոպայի խորհրդի Նախարարների կոմիտեի նախագահը դիմում է Կոնգրեսի անդամներին

13:19

30 03 2017

«Ե՛վ մեր, և՛ ձեր ծրագրերի նպատակն է խթանել Եվրոպայի խորհրդի արժեքները, միջինստիտուցիոնալ...